whatsapp icon
外匯交易知識 • 程式交易入門

【善用他人知識及資源 為自己創造更多財富】

by Forex Forest

WEB-2

"If you don’t find a way to make money while you sleep, you will work until you die."

Warren Buffett

股神巴菲特呢句名言,或者你有聽過,但你,又知唔知,點樣可以邊訓覺邊賺錢?

香港人十個有九個會話,買樓收租!啱既,如果你有一百幾十萬夠俾首期買間劏房豪宅、兼有能力供足30年既話,每個月放租收返萬幾兩萬蚊,租務回報都有兩厘幾嘅。

無錢買樓不如買股收息啦?當匯控都要應監管部門要求取消派息既時候,你就知道,世界上,無乜係絕對。唯一可以肯定嘅,就係你份人工點都唔夠洗。

唔想成為工作奴隸,就要學懂利用已有的資源、旁人的知識,密密為財富增值。

例如網上現存由不同人開發編寫、涉及不同類型投資的自動交易程式,開放予公眾下載或購買。呢啲自動交易程式猶如集合多個投資專家腦袋的機械人,早已配備AI及多種交易指標判市功能,只要設定好,一鍵即能自行捕捉符合多個條件下補捉最佳買入賣出位置,無須人手操作,電腦就會根據公式、24小時自動為你作出買賣。不過現時坊間大部份自動交易程式索價高昂之餘,質素可以好參差,有贏率達八成以上、亦有倒輸既例子。

講到尾,最緊要識揀。例如花時間比較不同自動交易程式嘅投資往績、真實用家評語、又或者參加優質、認可機構所舉辦嘅課程,了解如何辦別自動交易程式嘅好壞等,就可以減少受騙或撞板機會。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *